Wysyłka w 24h   |   Rabaty dla nowych i stałych klientów   |   Darmowa dostawa od 1000 zł

do kasy suma: 0,00 zł
Dostawa

Dostawa zamówionych towarów w sklepie internetowym otownetrze.pl realizowana jest za pomocą usług firm kurierskich. Dostawa towarów realizowana jest wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu, opakowania i kosztów logistycznych. Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru. Koszt przesyłki dla każdego zamówienia wyliczany jest automatycznie w trakcie jego składania, po umieszczeniu towaru w koszyku wyświetli się koszt dostawy.

Koszt dostawy podawany jest zawsze zbiorczo dla całego zamówienia. W momencie gdy, wyświetla się Koszt dostawy: 0,00 zł oznacza to, że dostawa jest GRATIS i płacą Państwo jedynie za sam produkt. Darmowa dostawa dotyczy zakupów za minimum 1000zł lub możliwa jest podczas określonych czasowo akcji promocyjnych.

Współpraca z dostawcami

Ponieważ otownetrze.pl oferuje asortyment produkowany w wielu krajach, współpracujemy również z wieloma firmami świadczącymi usługi kurierskie w Polsce oraz za granicą. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zamawiane w naszym sklepie były dostarczane na czas, bez uszkodzeń, a także w najlepszej możliwej cenie. W przypadku pytań o dostawę Państwa zakupów prosimy o kontakt mailowy: sklep@otownetrze.pl lub pod numerem telefonu 519 702 723.

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.) gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg.

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

Czas realizacji zamówienia

Termin dostawy podany jest w karcie produktu, ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w karcie produktu, Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium