Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tysiące produktów sprawdzonych producentów | Rabaty dla nowych i stałych klientów | Możliwość negocjowania cen | Bezpieczna dostawa
Ponieważ sklep dysponuje asortymentem wielu producentów z całego świata, czas realizacji zamówienia może być inny dla każdego produktu i widoczny będzie w karcie produktowej. Przy zamówieniu wielu różnych produktów czas realizacji zamówienia każdego z nich będzie liczony osobno.
W jakich godzinach jest czynny sklep?
Zakupów w sklepie www.otownetrze.pl dokonywać można 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Jednak praca nad realizacją zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wyłączeniem Świąt.
Czy wszystkie produkty, będące w salonach, znajdują się na stronie www.otownetrze.pl?
Zamówienia
Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Płatności
Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób: Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
Dostawa
W jaki sposób otrzymam zakupiony towar?
Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.otownetrze.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych, z którymi współpracuje producent bądź dystrybutor.
Ile kosztuje dostawa?
Koszty dostawy towarów uzależnione są od produktu i kraju jego pochodzenia. Większości towarów wysyłanych jest bezpośrednio od producenta lub dystrybutora współpracującego ze sklepem www.dekorianhome.pl. Cenę definiuje także ilość zamówionych towarów. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).
Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.otownetrze.pl.
Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Sklep www.otownetrze.pl nie prowadzi sprzedaży i wysyłki towarów za granicę Polski.
Zwroty
Czy mogę zwrócić towar?
Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (uprawnienie to przysługuje konsumentom). Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz na stronie www.otownetrze.pl.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?
W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Przesyłkę prześlij na adres: P.H. MAM. Sp. z o.o., Zgórsko, ul. Leśna 31, 26-052 Nowiny. Dodatkowo wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które załącz do przesyłki bądź prześlij na adres: sklep@otownetrze.pl.
Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).
Ochrona danych osobowych
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.otownetrze.pl/polityka-prywatnosci.
Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony www.otownetrze.pl?
Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.
Newsletter
Co to jest newsletter?
Newsletter to elektroniczna forma naszego biuletynu – czasopisma, które rozsyłamy za pomocą poczty elektronicznej. Newslettrer służy nam do stałej komunikacji z Tobą, mającej na celu informowanie Cię o naszych nowościach, zmianach, ofertach oraz aktualizacjach w obrębie naszej firmy czy asortymentu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.