Tysiące produktów sprawdzonych producentów |   Rabaty dla nowych i stałych klientów   |   Możliwość negocjowania cen   |   Bezpieczna dostawa

rabaty

rabaty

Tysiące produktów sprawdzonych producentów

do kasy suma: 0,00 zł

rabaty

rabaty

FAQ

Zakupy


Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
W jakich godzinach jest czynny sklep?
Zakupów w sklepie www.otownetrze.pl dokonywać można 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Jednak praca nad realizacją zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wyłączeniem Świąt.
Czy wszystkie produkty, będące w salonach, znajdują się na stronie www.otownetrze.pl?
 

Zamówienia


Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak. Najlepiej zrobić to jak najszybciej po dokonaniu zamówienia, ponieważ jeżeli zamówienie dotyczyć będzie produktów spersonalizowanych, które zostaną już wytworzone anulowanie zamówienia oraz zwrot nie będą możliwe - po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za moje zakupy?
Zakupy produktów wyposażenia wnętrz na fakturę jest oczywiście możliwe. Może być to faktura na firmę lub osobę fizyczną. Aby uzyskać fakturę trzeba by zamówieniu wpisać dane firmy razem z nr. NIP.
Czy sklep oferuje usługi montażu produktów, takich jak panele ścienne czy podłogi?
Sklep otownetrze.pl oferuje zakup z montażem, ale wszystko jest uzależnione od tego jaki to produkt i w jakim mieście będzie montaż. Kwestie montażu proszę organizować indywidualnie z naszym doradcą.
Czy mogę zamówić większe ilości produktów na specjalne zamówienie (np. do biur lub innych lokali użytkowych)?
Jak najbardziej. Nasza oferta skierowana jest zarówno dla klientów indywidualnych jak i komercyjnych. Możemy zająć się również obsługą całej inwestycji od A do Z.
Czy oferujecie wsparcie techniczne przy wyborze odpowiednich materiałów wykończeniowych?
Tak, jesteśmy do Państwa dyspozycji zarówno na każdym etapie realizacji zamówienia, jak i po zakupie produktu.
 

Produkty


 

Czy oferujecie gwarancję na zakupione produkty?

Tak, gwarancja na produkty istnieje, a jej długość zależna jest od gwarancji dawanej przez producenta.

Jakie są dostępne marki w ofercie OtoWnętrze.pl?

Sklep OtoWnętrze.pl posiada szeroką ofertę producentów. Są to m.in. marki: Borastapeter, Instabilelab, Wonderwall, Marburg, Designflooring, ONEFLOR, My Floor,Creativa, Mardom, Orac. Farby producentów Dyanmic praz Scala. Asiatic, AdaPanels, Feltdecor, Lamelio, Lameo, Loft Design. Elita,  TUBĄDZIN. Dekton, Laminam. Italux, Urban Nature Culture, Woood Exclusive. Bold Monkeym, CS Home, New Garden, My Modern Home. Sklep posiada znacznie więcej marek, co wzbogaca jego asortyment, a jednocześnie urozmaica wybór produktu.

Jakie są dostępne opcje personalizacji produktów?

Niektóre produkty tą personalizowane pod wymagania klienta - dotyczy to np. murali, farb czy paneli tapicerowanych. Zmiany dotyczyć mogą rozmiaru, koloru czy materiału. Możliwości wprowadzania zmian są zależne od producenta.

Czy mogę zamówić próbki produktów, np. tapet lub paneli podłogowych, przed dokonaniem zakupu?

Oczywiście, na wybrany asortyment zapewniamy wysyłkę próbek. Mowa tutaj o produktach takich jak: tapety, grafiki dekoracyjne, lamele dekoracyjne, listwy i wiele innych. O szczegóły pytaj doradcę OtoWnętrze.

Czy produkty dostępne w sklepie mają certyfikaty jakości lub bezpieczeństwa?

Oczywiście - asortyment sklepu OtoWnętrze został przez nas ściśle wyselekcjonowany i często własnoręcznie sprawdzony. Wiele z produktów posiada certyfikaty które wypracowali ich producenci. Produkty bardzo często nadają się nie tylko d inwestycji domowych, ale również komercyjnych.

Czy w sklepie są dostępne ekologiczne produkty wykończeniowe i dekoracyjne?

Sklep OtoWnętrze wspiera środowisko naturalne, niwelując tym samym emisje szkodliwych substancji. Materiały przy produkcji produktów pochodzą z surowców odnawialnych - ekologicznych i przyjaznych dla środowiska.

 

Płatności


Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Dostawa


W jaki sposób otrzymam zakupiony towar?
Ile kosztuje dostawa?
Koszty dostawy towarów uzależnione są od produktu i kraju jego pochodzenia. Większości towarów wysyłanych jest bezpośrednio od producenta lub dystrybutora współpracującego ze sklepem www.dekorianhome.pl. Cenę definiuje także ilość zamówionych towarów. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).
Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.otownetrze.pl.
Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Dostawa produktów wyposażenia wnętrz za granicę jest możliwa po uprzedniej konsultacji z doradcą OtoWnętrze.

Zwroty


Czy mogę zwrócić towar?
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?
W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Przesyłkę prześlij na adres: P.H. MAM. Sp. z o.o., Zgórsko, ul. Leśna 31, 26-052 Nowiny. Dodatkowo wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które załącz do przesyłki bądź prześlij na adres: sklep@otownetrze.pl.
Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).
Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?
Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały spersonalizowane pod konkretne zamówienie - tzn. tam gdzie wybiera się dla siebie produkt pod konkretny rozmiar albo wybrany kolor. Nie mniej jednak każda prośba dotycząca zwrotu będzie rozpatrywana przez nas indywidualnie.

Ochrona danych osobowych


Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony www.otownetrze.pl?
Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Newsletter


Co to jest newsletter?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium