Zakupy
Ponieważ sklep dysponuje asortymentem wielu producentów z całego świata, czas realizacji zamówienia może być inny dla każdego produktu i widoczny będzie w karcie produktowej. Przy zamówieniu wielu różnych produktów czas realizacji zamówienia każdego z nich będzie liczony osobno.
Zakupów w sklepie www.otownetrze.pl dokonywać można 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Jednak praca nad realizacją zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wyłączeniem Świąt.
Zamówienia
Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak. Najlepiej zrobić to jak najszybciej po dokonaniu zamówienia, ponieważ jeżeli zamówienie dotyczyć będzie produktów spersonalizowanych, które zostaną już wytworzone anulowanie zamówienia oraz zwrot nie będą możliwe - po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za moje zakupy?
Zakupy produktów wyposażenia wnętrz na fakturę jest oczywiście możliwe. Może być to faktura na firmę lub osobę fizyczną. Aby uzyskać fakturę trzeba by zamówieniu wpisać dane firmy razem z nr. NIP.
Czy sklep oferuje usługi montażu produktów, takich jak panele ścienne czy podłogi?
Sklep otownetrze.pl oferuje zakup z montażem, ale wszystko jest uzależnione od tego jaki to produkt i w jakim mieście będzie montaż. Kwestie montażu proszę organizować indywidualnie z naszym doradcą.
Czy mogę zamówić większe ilości produktów na specjalne zamówienie (np. do biur lub innych lokali użytkowych)?
Jak najbardziej. Nasza oferta skierowana jest zarówno dla klientów indywidualnych jak i komercyjnych. Możemy zająć się również obsługą całej inwestycji od A do Z.
Czy oferujecie wsparcie techniczne przy wyborze odpowiednich materiałów wykończeniowych?
Tak, jesteśmy do Państwa dyspozycji zarówno na każdym etapie realizacji zamówienia, jak i po zakupie produktu.
Produkty
Czy oferujecie gwarancję na zakupione produkty?
Tak, gwarancja na produkty istnieje, a jej długość zależna jest od gwarancji dawanej przez producenta.
Jakie są dostępne marki w ofercie OtoWnętrze.pl?
Sklep OtoWnętrze.pl posiada szeroką ofertę producentów. Są to m.in. marki: Borastapeter, Instabilelab, Wonderwall, Marburg, Designflooring, ONEFLOR, My Floor,Creativa, Mardom, Orac. Farby producentów Dyanmic praz Scala. Asiatic, AdaPanels, Feltdecor, Lamelio, Lameo, Loft Design. Elita, TUBĄDZIN. Dekton, Laminam. Italux, Urban Nature Culture, Woood Exclusive. Bold Monkeym, CS Home, New Garden, My Modern Home. Sklep posiada znacznie więcej marek, co wzbogaca jego asortyment, a jednocześnie urozmaica wybór produktu.
Jakie są dostępne opcje personalizacji produktów?
Niektóre produkty tą personalizowane pod wymagania klienta - dotyczy to np. murali, farb czy paneli tapicerowanych. Zmiany dotyczyć mogą rozmiaru, koloru czy materiału. Możliwości wprowadzania zmian są zależne od producenta.
Czy mogę zamówić próbki produktów, np. tapet lub paneli podłogowych, przed dokonaniem zakupu?
Oczywiście, na wybrany asortyment zapewniamy wysyłkę próbek. Mowa tutaj o produktach takich jak: tapety, grafiki dekoracyjne, lamele dekoracyjne, listwy i wiele innych. O szczegóły pytaj doradcę OtoWnętrze.
Czy produkty dostępne w sklepie mają certyfikaty jakości lub bezpieczeństwa?
Oczywiście - asortyment sklepu OtoWnętrze został przez nas ściśle wyselekcjonowany i często własnoręcznie sprawdzony. Wiele z produktów posiada certyfikaty które wypracowali ich producenci. Produkty bardzo często nadają się nie tylko d inwestycji domowych, ale również komercyjnych.
Czy w sklepie są dostępne ekologiczne produkty wykończeniowe i dekoracyjne?
Sklep OtoWnętrze wspiera środowisko naturalne, niwelując tym samym emisje szkodliwych substancji. Materiały przy produkcji produktów pochodzą z surowców odnawialnych - ekologicznych i przyjaznych dla środowiska.
Płatności
Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób: Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
Dostawa
Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.otownetrze.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych, z którymi współpracuje producent bądź dystrybutor.
Koszty dostawy towarów uzależnione są od produktu i kraju jego pochodzenia. Większości towarów wysyłanych jest bezpośrednio od producenta lub dystrybutora współpracującego ze sklepem www.dekorianhome.pl. Cenę definiuje także ilość zamówionych towarów. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.otownetrze.pl.
Dostawa produktów wyposażenia wnętrz za granicę jest możliwa po uprzedniej konsultacji z doradcą OtoWnętrze.
Zwroty
Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny (uprawnienie to przysługuje konsumentom). Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz na stronie www.otownetrze.pl.
W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Przesyłkę prześlij na adres: P.H. MAM. Sp. z o.o., Zgórsko, ul. Leśna 31, 26-052 Nowiny. Dodatkowo wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które załącz do przesyłki bądź prześlij na adres: sklep@otownetrze.pl.
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).
Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?
Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały spersonalizowane pod konkretne zamówienie - tzn. tam gdzie wybiera się dla siebie produkt pod konkretny rozmiar albo wybrany kolor. Nie mniej jednak każda prośba dotycząca zwrotu będzie rozpatrywana przez nas indywidualnie.
Ochrona danych osobowych
Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.otownetrze.pl/polityka-prywatnosci.
Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.
Newsletter
Newsletter to elektroniczna forma naszego biuletynu – czasopisma, które rozsyłamy za pomocą poczty elektronicznej. Newslettrer służy nam do stałej komunikacji z Tobą, mającej na celu informowanie Cię o naszych nowościach, zmianach, ofertach oraz aktualizacjach w obrębie naszej firmy czy asortymentu.
Rabaty
Czy mogę liczyć na otrzymanie rabatu dla zamówienia?
Oczywiście. Sklep z wyposażeniem wnętrz OtoWnetrze daje możliwość uzyskania rabatów np. za wielkość koszyka czy na pierwsze zakupy. Jest to również prawdopodobnie jedyny sklep internetowy branży interior, który umożliwia negocjację cen. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu z naszym doradcą - kliknij tutaj
Na jakich warunkach wliczony jest rabat?
W promocji większe zakupy - wyższe rabaty zyskujesz dodatkową zniżkę już od zakupów za 1000 zł. Możesz zyskać nawet 15% rabatu. Rabaty pokazują się automatycznie w koszyku więc nie musisz nic robić. Co ważne - rabaty te sumują się z kodami rabatowymi więc zniżka może być jeszcze większa! Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: kliknij
Jak mogę zarejestrować się na stronie sklepu?
Wystarczy że wybierzesz opcje "zarejestruj się" w prawym górnym rogu, tuż obok ikony koszyka. Następnie po podaniu adresu e-mail oraz hasła, rejestracja dokona się automatycznie.
Jakie są zasady promocji i kodów rabatowych w OtoWnętrze.pl?
Dla nowych zarejestrowanych klientów przygotowaliśmy dodatkowy rabat w wysokości 5%. Aby skorzystać z promocji, należy podczas składania zamówienia wpisać kod "WITAMYOW" w polu "kod rabatowy". Rabat zostanie automatycznie naliczony na wartość zamówienia. Oferta może być wykorzystana tylko raz. Kod promocyjny zaczyna działać po potwierdzeniu rejestracji poprzez e-mail. Dodatkowo rabat 5% łączy się z produktami, które aktualnie są w promocji. Dodatkowo oferujemy następujące rabaty:
- powyżej 1000 zł rabat 7%
- powyżej 3000 zł rabat 9%;
- powyżej 5000 zł rabat 12%
- powyżej 7000 zł rabat 15%
- powyżej 10 000 zł istnieje możliwość indywidualnej negocjacji cen.
Powyższe rabaty nie łączą się z aktualnymi promocjami.