Wysyłka w 24h   |   Rabaty dla nowych i stałych klientów   |   Darmowa dostawa od 1000 zł

do kasy suma: 0,00 zł
FAQ

Zakupy


Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
W jakich godzinach jest czynny sklep?
Zakupów w sklepie www.otownetrze.pl dokonywać można 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Jednak praca nad realizacją zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wyłączeniem Świąt.
Czy wszystkie produkty, będące w salonach, znajdują się na stronie www.otownetrze.pl?
 

Zamówienia


Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?
Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?
Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
Czy mogę zmienić zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@otownetrze.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.

Płatności


Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Dostawa


W jaki sposób otrzymam zakupiony towar?
Ile kosztuje dostawa?
Koszty dostawy towarów uzależnione są od produktu i kraju jego pochodzenia. Większości towarów wysyłanych jest bezpośrednio od producenta lub dystrybutora współpracującego ze sklepem www.dekorianhome.pl. Cenę definiuje także ilość zamówionych towarów. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).
Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.otownetrze.pl.
Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Sklep www.otownetrze.pl nie prowadzi sprzedaży i wysyłki towarów za granicę Polski.

Zwroty


Czy mogę zwrócić towar?
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru w przypadku konsumenckiego odstąpienia od umowy?
W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Przesyłkę prześlij na adres: P.H. MAM. Sp. z o.o., Zgórsko, ul. Leśna 31, 26-052 Nowiny. Dodatkowo wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które załącz do przesyłki bądź prześlij na adres: sklep@otownetrze.pl.
Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).

Ochrona danych osobowych


Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony www.otownetrze.pl?
Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Newsletter


Co to jest newsletter?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium